Powered by Blogger.
Selamat Datang Ke Blog Mesra Ilmu [Pedoman Dan Tauladan]


Thursday, June 20, 2013

Kejar Aku Kejar(Awan Degil)

Kejar aku kejar... 
Jangan tertinggal seperti keretapi malam yang terakhir... 
Senyum mukadimah sebelum kenal... 
Esok cinta tiap hari aku hadir... 


Kejar aku kejar... 
Keretapi tetap berlalu laju... 
Aku kepenatan lalu terdampar... 
Di kejauhan lambaian tanganmu buatku sayu... 

Ku tak putus asa lalu ku kejar... 
Mengejar gerabak mendung yg hanya didiami jasadmu... 
Kernaku tahu hatimu tiada di situ... 
Ia ada di dalam genggaman tanganku... 

Ku capai gerabak mendung yang memenjara jiwamu... 
Ku sepak-sepak pintu awan degil yang menghalang pandanganku dan matamu... 
Kau terpana namun masih tersenyum... 
Ya..!itulah senyuman mukadimah yang ku kenal dulu... 
Juga senyuman tika kau membasuh VIVA putihmu 'waktu' itu..

www.facebook.com/Zunnuun 

No comments:

Post a Comment

Tambah komen anda di sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Informasi Kartikel

Informasi Ping.busuk

 
SEO Stats powered by MyPagerank.Net