Powered by Blogger.
Selamat Datang Ke Blog Mesra Ilmu [Pedoman Dan Tauladan]


Thursday, June 20, 2013

Wanita Seksi...

Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan.Sampai je tingkat 70 seorang lelaki inggeris berjaya menyambutnya.

WANITA : Terima kasih,anda telah menyelamatkan saya..
LELAKI INGGERIS : Sama2, tapi anda harus membalas budi...
WANITA : Bagaimana??
LELAKI INGGERIS : Tidur dengan aku...
WANITA : Tak guna!! Kau ingat aku pelacur ! Tdakk !!
LELAKI INGGERIS : Baiklah kalau begitu...

Lelaki inggeris pun melepaskan wanita itu semula....

Di tingkat 50,seorang lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu...

WANITA : Terima kasih,anda telah menyelamatkan saya..
LELAKI PERANCIS : Sama2, tapi anda harus membalas budi...
WANITA : Bagaimana??
LELAKI PERANCIS : Tidur dengan aku...
WANITA : Aku tak mahu !!!
LELAKI PERANCIS :  kalau begitu,tak guna aku selamatkan kamu...

Lelaki perancis itu pun melepaskan wanita itu semula....

Dari tingkat 50,40..dan 30,tiada siapa pun dapat menyambut wanita itu.Wanita itu mula ketakutan dan berharap,jika ada orang yang menyelamatkannya,dia tdk kisah lagi jika terpaksa tidur dgn orang tersebut.

Akhirnya di tingkat 20 seorang lelaki arab berjaya menyambutnya...
Belum sempat lelaki arab itu bersuara,wanita itu terlebih dahulu berkata-kata..

WANITA : Terima kasih,anda telah menolong saya,sebagai membalas jasa anda,saya akan tidur dgn anda.....
LELAKI ARAB : Astaghfirullah.....(lalu melepaskan wanita itu semula kerana terkejut)


heheheheh...


No comments:

Post a Comment

Tambah komen anda di sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Informasi Kartikel

Informasi Ping.busuk

 
SEO Stats powered by MyPagerank.Net